Categorie

Veelgestelde vragen van onze klanten 

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We streven ernaar een bestelling dezelfde dag nog te verzenden. Soms worden de producten de volgende dag verzonden. De levertijd is dus 1 a 2 werkdagen. Als artikelen uitverkocht zijn staat de actuele levertijd bij het artikel vermeld. 

 

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?

Alle orders worden verzonden met PostNL. We vragen binnen Nederland een verzendbijdrage van 4,95 euro per bestelling. Dit is inclusief het verpakkingsmateriaal en de handelingskosten. De werkelijke kosten liggen hoger, maar we willen je graag tegemoet komen in de verzendkosten. Bij bestellingen vanaf 79 euro is het verzenden gratis!

 

Ik heb een vraag over een product en wil graag advies. Hoe kom ik het beste met jullie in contact?

Je kunt ons het beste een whatsapp sturen op het nummer: 06 55 846 726. We geven je graag advies over onze producten. 

 

Ik heb een bestelling gedaan, maar wil er eigenlijk nog iets aan toevoegen, is dat mogelijk?

Zolang je bestelling nog niet verstuurd is, is het mogelijk om iets aan je bestelling toe te voegen. Neem daarvoor even contact met ons op via de whatsapp of stuur een email, dan helpen we je verder. 

 

Is het speelgoed veilig voor mijn kinderen?

Al het speelgoed van Hout & Plezier draagt het CE-keurmerk. De CE-markering geeft aan dat het product voldoet aan wettelijke eisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu. Daarnaast stellen veel producenten van ons speelgoed nog hogere kwaliteits- en veiligheidseisen. Een goed voorbeeld daarvan is Plan Toys. 

 

Zit er garantie op het door mij bestelde artikel?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij jou zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op via onze contactpagina

 

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Mocht je onverhoopt een klacht hebben, neem dan per mail contact met ons op. Vermeld jouw ordernummer, het artikel waar de klacht over gaat en omschrijf de klacht zo goed mogelijk. We vragen je foto's mee te sturen van het probleem zodat we de situatie zo goed mogelijk kunnen beoordelen. We zullen daarna contact met je opnemen om te zoeken naar een passende oplossing. 

© 2017 - 2018 Hout en Plezier | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.